wtorek, 4 stycznia 2011

sylwestrowo-karnawałowo

... z nowym rokiem chciałam przede wszystkim podziękować Wam :)
... za to że zaglądacie, zostawiacie miłe słowa i dopingujecie moim twórczym działaniom, zaglądajcie tak często jak tylko będziecie mieli ochotę i korzystajcie, korzystajcie z pomysłów i polecajcie tym, którzy mojego bloga jeszcze nie odwiedzili !
... a tym razem przedstawiam noworoczne i karnawałowe propozycje :)
dekoracje noworoczne: TUTAJ

kotyliony z życzeniami dla karnawałowych gości: TUTAJ

i grzechotki do robienia hałasu: TUTAJ


2 komentarze:

  1. Witaj,
    Piękne rzeczy tworzysz.Z niecierpliwością czekam kiedy będę mogła twórczo zająć mojego Kubę. Na pewne rzeczy jest jeszcze za mały, ale probujemy już co nie co wcielać w życie. Wszystkiego dobrego w nowym roku i mnóstwa kolejnych tworczych wpisow:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w Nowym Roku. Nominowałam Cię do nagrody Kreativ Blogger :) szczegóły u mnie, na: http://bawimy-sie.blogspot.com/2011/01/kreativ-blogger-award.html

    :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...