poniedziałek, 18 kwietnia 2011

słodkości

... dużo okazji zebrało się już i czas aby ogłosić zapisy na kolejnego kocucha :)
... tym razem jest to leżakowy kocuch pasiasty, z tkaniny leżakowej we własnej osobie:


W losowaniu kocucha-leżakowca będzie brał udział ten kto:
* zostawi komentarz do tego posta
* zamieści na swoim blogu informację o zabawie wraz z linkiem do posta i zdjęciem kocucha

Losowanie odbędzie się 10 maja o 20:00

Zapraszam do zabawy i życzę szczęścia !!!!
komentujcie, komentujcie!

97 komentarzy:

  1. ja się chętnie zapiszę! :) A co!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z ogromną ochotą przygarnę milusińskiego.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ja chcę takiego, ja, ja, ja! ;)) ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro kot, to obowiązkowo się zgłaszam :P

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja, i ja, i ja!!! przepiękne kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ustawiam się w kolejce, zamieściłam też na blogu http://lucyferkiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocuch śliczności, więc się ustawiam, link na blogu: http://strefatworcza.blogspot.com/ już zamieszczony. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. ja się z chęcią zapiszę, na takiego tworka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocuch cudny i coś czuję, że córcia by się z chęcią do niego przytuliał - dlatego staję grzecznie w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również chce spróbować swojego szczęścia :)
    Synkowi na pewno bardzo by się spodobał taki kocurek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocurek świetny takiego o ochotą bym przygarnęła i myślę że mojemu synkowi przypadł by do gustu tym bardziej że uwielbia koty .
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocurek jest piękny ;_) My też z Antkiem spróbujemy szczęścia i stajemy w kolejce. Widzę że chętnych na kocura jest wielu ;-)
    Pozdrawiam
    Ewa z htpp://wczesnaedukacjaantkaikuby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. rozgwiazdunia@wp.pl19 kwietnia 2011 14:30

    ja też bym chciała kociaka pasiaka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest prześwietny :) oczywiście nie przepuszczę okazji by móc zostać jego właścicielką
    http://cos-mojego-cos-cennego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też bym chciała przygarnąć kociaka:)
    http://quilling7000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. No i my się dopisujemy do zabawy;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. http://dwa-razy-m.blogspot.com/

    zapomniałam zostawić namiary
    k.edyta17@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj cuuudny jest!!! zapisuję się oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  19. Kot jest rewelacyjny, mój Rudas będzie zazdrosny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny!!!Uwielbiam koty więc się zapisuję:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. ustawiam sie w kolejce po to cudo :*

    OdpowiedzUsuń
  22. zapisuję się bo moja Gwiazdka kocha koty :-) a ten taki w sam raz na zbliżające się lato ...
    Pozdrawiam słonecznie
    galeriaam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. to ja siup do kolejeczki i zapraszam również na moje CANDY na edzia-goodies:)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja też bym chciała takiego kociaka! Staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocuch piękny niesłuchanie:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Miało być niesłychanie:))) a więc grzecznie stoję może kocucha wystoję;)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ cudowny :))
    Pasiaki to coś co my lubimy najbardziej,staję w kolejce i liczę na odrobinę szczęścia :)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  28. To kocie spojrzenie urzekło mnie całkowicie:D staję zatem w kolejce:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się do candy. ; )
    http://panna-marta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. O nie, ten kot musi być mój, nie ma innej opcji :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam się

    doti28@buziaczek.pl

    lub http://doti280.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. ojej, losowanie w moje urodziny!
    zapisuję się na kocucha!

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocur cudnY!!! Nie mogę, nie stanąć w tej kolejce!

    pozdrawiam, Jagodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale fajny :) Ustawiam się i ja, a przy okazji zapraszam na ostatnie godziny mojego rozdawnictwa.

    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja też z chęcią się zapiszę jeśli można oczywiście:)
    pozdrawiam:)
    magdalenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Aaaaale śliczny kocuch, jako wielbicielka tychże sierściadeł jestem zachwycona po prostu :) I zapisuję się oczywiście :)
    scarabae@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Kociaki w pasiaki górą!;D Już sobie wyobrażam jak się wyleguje u mnie na łóżeczkowym, zielonym kocyku. ;D
    Moje namiary ;) :
    r.mayumi23@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Kociak jest boski. Chętnie się nim zaopiekuje :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Staję w kolejce po cudnego kota!~
    Pozdrawiam,
    CM
    http://www.craft-maga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. ale boski ten kociak:)
    z przyjemnością się zapisuję:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnego kota zawsze chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj :)
    Ale swietny kocurek!!!
    Wlasnie mialam zakupic mojemu Łobuzowi taki podszyjek :P bo jak lezy w wozku to mu nie wygodnie bez podusi :)))

    Wiec i ja zglaszam chec do nabycia takiego przyjaciela |:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Witam ;)

    ustawiam się w kolejce z nadzieją że mi się uda przygarnąć kocurka ;)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  44. kici kici kici... wylosuj sie do mnie;)

    córa (4l) uwielbia kotki... więc zapisuje sie - moze sie uda;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj jaki fajny kocurek, jeśli można zapiszę się po niego:):):)
    pozdrawiam:)
    bozenas7000@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. To ja też ustawiam się po tego superowego kociaka :)

    OdpowiedzUsuń
  47. po takiego słodkiego kocurka to i ja się zapisuję,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Chętnie się z nim zaprzyjaźnię :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Nieśmiało ustawiam się w kolejce... :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mój kocio został samotny, więc chętnie przytuliłby się do takiego pasiastego kumpla ;) A i ja uwielbiam takie kolorki, więc z przyjemnością dołączam do chętnych na mruczusia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja chętnie przytulę takiego kocurka :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Piękny koteczek. to ja też w kolejce do losowania staję ;o)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ piękny:) Moja córeńka by się ucieszyła:))zapisuję się:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  55. to ja chętnie przygarnę kropka :)
    http://madziarka-kartki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie sposób oprzeć się takiemu kocurkowi;-)
    Wpisz mnie, proszę na listę do losowania.

    OdpowiedzUsuń
  57. i ja dołączam! i ja! i ja!
    uwielbiam kocuchy! zwłaszcza te pasiaste!

    info o candy już jest:
    http://bawimy-sie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Kici kici... Chodź kiciusiu do mnie...
    A dodatkowo zapraszam na swoje pierwsze candy

    OdpowiedzUsuń
  59. O, jak Kocuch to ja koniecznie go chcę:-))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
    ja tez jestem chętna na kota!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. jest świetny więc jak tu nie spróbować:)))

    OdpowiedzUsuń
  62. Jeśli można to i ja się ustawiam w kolejce :)
    http://gessekai.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  63. Jaki boski kocurek!! Na pewno podobałby się mojemu synasiowi :)
    Więc staję po niego w kolejce!

    P.S. zapraszam również na moje Candy: http://handmadebizutki-karolcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Oj, jaki cudny kocuch! W sam raz dla takiego leniucha jak ja. Coś czuję, że byśmy szybko znaleźli wspólny język! :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Jest Boski ...wiec ja tez zgłaszam się na ochotnika ;P podarowania mu wspaniałego nowego domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ustawiam się w długiej kolejce do pasiastego i mam nadzieję, że wpadnie w moje łapki :)
    ps. zapraszam na moje candy :)

    OdpowiedzUsuń
  67. ale fajnie tu i jakie fajne candy
    ustawiam sie grzecznie w kolejce
    pozdro
    Mcdulka

    OdpowiedzUsuń
  68. Kocham koty wiec musze sie zapisac.

    OdpowiedzUsuń
  69. Staję w kolejce :)
    Zerkam tu często, jesteś skarbnicą rewelacyjnych pomysłów!
    Dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  70. jako posiadaczka kota rudego Stefana zapisuję się i ja :) i czekam cierpliwie na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudak!!!-zapisuję się i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Na takie słodkości z ochotą się zapisuję:):)
    pozdrawiam i życzę miłego wieczorku:)
    morelowo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  73. Jaki cudny!!! Chętnych wiele , ale i ja spróbuję :)

    apiossa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. jest genialny!
    chcem kocucha!!!
    mogę sie ustawić w kolejce...?

    OdpowiedzUsuń
  75. Chętnie przygarnę tego koteczka :).

    OdpowiedzUsuń
  76. Jaki piękny! :)) Staję w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  77. Świetny kociak! I jak tu się nie ustawić... :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Śliczny ten kocuch ,na pewno spodoba się mojej Julci jeśli wygram,Stoję w ogonku.Serdecznie pozdrawiam-mari http://mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Superancki- zapisuje się i ja :) i zapraszam do siebie na cukieraski :)

    OdpowiedzUsuń
  80. Witam,
    myślę, że mój chrześniak chętnie zaprzyjaźniłby się z tym kociakiem :), dlatego spróbuję swojego szczęścia w losowaniu.
    Info o Twojej zabawie na pasku bocznym mojego bloga.
    Pozdrawiam!!! :)

    http://jaspisowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Zakochałam się w tym kocie od pierwszego wejrzenia, więc się zapisuję!
    www.ju-styska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. świetny jest :) więc i ja się zgłaszam

    OdpowiedzUsuń
  83. Dołączam się do kolejki z nadzieją na łut szczęścia! Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  84. oj chyba sie spoznilam :( ale i tak w razie czego wrzucam info na bloga;p

    OdpowiedzUsuń
  85. mnie mnie wylosuj :-) slicznie sie usmiecham :-) :d

    OdpowiedzUsuń
  86. Jaki szalony, jaki ciekawski, jaki cudny! Ach!

    OdpowiedzUsuń
  87. Mam nadzieję, że nie jestem późno. link po prawej stronie http://zarazjuka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  88. piękny !!! jeśli jeszcze mogę to się zapiszę:)
    nick1123@interia.pl
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  89. hihi słodziak :) choć nie mam bloga może mi się poszczęści :)

    buku2@go2.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. się pisze.dałam juz komentarz tylko nie tam gdzie trzeba....:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...