poniedziałek, 22 marca 2010

witaj wiosno!

... i mamy wiosnę :)
huraaaaa!
jest pięknie, to moja ulubiona pora roku :)
w niedzielę pojechaliśmy do lasu aby ostatecznie rozprawić się z zimą. Marzannę zrobiliśmy z rozgałęzionego patyka, śniegu, liści, szyszek, igiełek, mchu i kory, czyli wszystkiego co akurat mieliśmy pod ręką :) Oto ona:

... ponieważ było cieplutko i świeciło słoneczko to nasza Marzanna szybko się stopiła, na koniec dzieciaki lekko potrząsnęły patykiem i resztki pani Zimy opadły smutno na ziemię, wsiąkając w leśną ściółkę,
papa zimo... nie wracaj już, teraz cieszymy się wiosną :)

... na powitanie wiosny zorganizowaliśmy małe leśne przyjątko :)


3 komentarze:

  1. Pomysku, a ja mam pytanie, kiedy będą jakieś zajęcia z Tobą, prowadzisz regularne warsztaty? Moja Hania (5,5l) to artystyczna dusza, uwielbia wyklejać, wycinać,malować, ma niesamowite pomysły, marzą jej się jakieś zajęcia. Jeśli gdzieś Cię można złapać to daj znać, chętnie byśmy sie pojawiły (przejrzałam warsztaty, ale większość jest nieaktualna).

    pozdrawiam, stała wielbicielka czyli Inga, mama Haniołka i Brunia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ingo, mój grafik już jest umieszczony:) bardzo zapraszam !!! Bardziej kreatywne są zajęcia konstruktorskie, czyli samochody, roboty lub dźwig :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...