środa, 24 lutego 2010

samochód z odzysku

... przedstawiam Wam świetną zabawę w tworzenie samochodów z surowców wtórnych :) Zainspirowały mnie blogi: Filth Wizardry. i Origami Mommy.
Wypróbowaliśmy już kilka razy w domu :) Radość była wielka! Samochód naprawde jeździ i to nawet całkiem szybko! Na Qlturka.pl, czyli TU przeczytajcie moją instrukcję wykonania :)

... tak mi się spodobały te samochody, że postanowiłam wykonać je z dziećmi na zajęciach w Księgarni "5" ...i było super!
pomysłowość dzieci nie ma granic!
... powstało wiele pięknych modeli samochodów. Oto kilka z nich:


3 komentarze:

  1. Super samochody, chyba skorzystamy z pomysłu i zrobimy sobie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne auta! Oj, coś mi się widzi, że jutro przegrzebiemy tatusiowe worki z surowcami wtórnymi...będzie się działo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A, jeszcze zapomniałam napisać...ten "kiper" w Waszej ciężarówce jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...