sobota, 2 stycznia 2010

z Nowym Rokiem :)

... z Nowymi Pomysłami :)

Witam Wszystkich w Nowym Roku !!!
U nas północ wybiła na bławatnym zegarze :)

... postanowiłam pomóc Antkowi i Hani (głównie Antkowi) w uczeniu się godzin i uszyłam im zegar. Jego zaletą jest to, że jest mięciutki i ma ruchome wskazówki. Można nimi obracać do woli i ustawiać różne godziny :) Wskazówki są usztywnione, ale miękkie, ponieważ mają trochę wypełnienia. Zegar może również służyć za poduszkę :)

... dzięki podpowiedziom Alizee, którą spotkałam na targach rękodzieła w Warszawie (pozdrawiam Alizee :) Twoje podpowiedzi bardzo mnie zainspirowały), zastosowałam technikę termotransferu, czyli najpierw wydruk na specjalnej folii a potem naprasowywanie wydruku na tkanianie. Na małym zegarze tak naprasowane są cyferki. Wygląda imponująco, ale poczekamy i zobaczymy jak się ten wydruk zachowa w rączkach moich dzieciaków, w użytkowaniu :)

Z bezpośrednim wydrukiem na tkaninie mi nie wyszło, gdyż tusz się rozmazywał już w momencie impregnowania wydruku specyfikiem, którego zadaniem miało być zabezpieczenie tkaniny przed wodą, hmmm...

... większy zegar jest uszyty z lnu i wszystkie cyferki są naszyte ściegiem zygzakowym. Mechanizm wskazówkowy jest ten sam. Jest to jednak bardziej pracochłonna wersja zegara, ale jakże bardziej imponująca. Można go zakupić na Decobazaarze :)

... jeszcze chciałam się pochwalić (muszę, bo są piękne) moimi nowymi tkaninami, które przyszły do mnie zza oceanu :) A stało się to dzięki pani Renacie, która szyje piękne patchworki i którą również spotkałam na targach rękodzieła. To właśnie ona poleciła mi sklep Fat Quarter Shop, który jest kopalnią patchworkowych tkanin o fantastycznych wzorach, kolorach, od których oka nie można oderwać :) Jest tam także kategoria "SALE", z której warto skorzystać :) :) :)
Przedstawiam tylko częśc mojej kolekcji, bo jeszcze kilka sztuk jest w drodze.



7 komentarzy:

  1. Swietna zabawka dla dzieci!
    Zegary wyglądają fantrastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)
    Zegary są świetne, gratuluję pomysłu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że na coś się przydałam ;-) Zegary są bossskie!!!!! Bardzo mi się podobają.
    Niestety z drukiem na tkaninie może się tak zdarzyć. Moze to zależy od drukarki, mnie się raczej mało rozmazuje (a moze od tkaniny, jak dużo tuszu "wypije") ja raczej drukuję na lnach. Dobrze wychodzi.
    Życzę cudownego Nowego Roku, pełnego super pomysłów!!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne te zegary !!! No boskie !!!

    Życzę wspaniałego 2010-tego, by był jedyny i niepowtarzalny i by pomysłów i chęci absolutnie nigdy Ci nie zabrakło !!!

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Monika, czy wysyłka materiałów jest droga?
    Pozdrawiam
    Agha

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo Wszystkim dziękuję za pochwały zegarów! i życzenia!!! oczywiście będę tworzyc następne :)
    Agha... na dzień dzisiajszy przesyła kosztuje 13,5$ przy zamówieniach za kwotę do 60$, w przedswiatecznej promocji to było tylko 8$ za przesyłkę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. WoW!!!!! Rewelacja!!! Zakochałam się w tych zegarach! świetny pomysł! pozdrawiam serdcznie!!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...