niedziela, 6 lutego 2011

sznurowane serce

... szukacie pomysłu na walentynkową laurkę?
A może sznurowane serducho?
Kliknijcie TU :)
... ostatnio dostałam dużo bardzo miłych komentarzy :)
Bardzo, bardzo Wam dziękuję i cieszę się, że wykorzystujecie pomysły z poMyskowego Świata i że się Wam one podobają. Ja również mam świetną zabawę tworząc z moimi dzieciakami to co pokazuję, oni także się dobrze bawią, więc wierzę, że i Wy macie dużo radości !!!!
Zaglądajcie, zaglądajcie ciągle i polecajcie mojego bloga innym rodzicom poszukującym pomysłów :)
... kolejne pomysły są już w poczekalni :)
... do usłyszenia!

2 komentarze:

  1. Witam.Moniko bardzo się cieszę, że trafiłam do Ciebie.Ja jestem babcią 2,5 letniej Wnusi Kajuni. Muszę ciągle cos wymyślać.Przerobiłyśmy masę solną i łańcuchy na choinkę.Mała ma niesamowitą frajdę przy tych wszystkich pracach.A tu znalazłam tyle pomysłów, że sama jestem pozytywnie naładowana. Jutro zaczynam zabawę z ryżem. Kocham Was dziewczyny za takie pomysły. Mój świat do tej pory wyglądał zupełnie inaczej.Całuski dla Ciebie i Twoich Maluszków. Zapraszam również nieśmiało do obserwowania moich poczynań z moją Wnusią

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję i cieszę się z tego bloga. Dzięki Qlturce tu zaglądam i czerpiemy z chłopakami pomysly. Zapraszamy do siebie http://domowyzakatek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...