poniedziałek, 25 października 2010

goździki i goździkowy las

... przypominam o mojej wymiankowej zabawie "SPINKI za DROBIAZGI".
Zgłosiły się tylko dwie osoby, Aleladgam i Aagi, a spinki są TRZY :)
Zapraszam gorąco!
Jutro o 20:00 jest finał!

... dzisiaj w kuchni mieliśmy pod ręką kartkę papieru, ołówek i bardzo pachnące goździki. Zorganizowałam więc prostą zabawę zręcznościową:
narysowałam na kartce owalne kształty, czyli "domki" dla goździków:


... zadaniem Hani było zaprowadzenie goździków do ich domków, czyli położenie każdego goździka w innym owalu, o tak:


... następnie Hania pocięła nożyczkami słomkę do picia (świetna zabawa sama w sobie!!!), ulepiłyśmy placek z plasteliny i powbijałyśmy w niego słomki, a do słomek powsadzałyśmy goździki i powstał nam taki goździkowo-słomkowy las :)

8 komentarzy:

  1. Razem z Mimi uwielbiamy Wasze pomysly i bardzo często je odgapiamy :) :) :) POzdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. to świetnie!!!
    bloga piszę dla Was :) Chcę się podzielić, zachęcić i zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jutro daje Towarzystwu odpowiednie akcesoria i będziemy działać. Masz doskonałe pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam słomki, mam goździki, mam znudzonego malucha w domu - jutro działamy! Robimy las! :-) Dzięki za inspiracje! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje dzieciaczki mają wielkie szczęście, że ich mama to TAKAAAAAAAAA Pomysłowa Kobietka -bombowy pomysł-jak zawsze zresztą /pozdrawiamy i ruszamy odgapiać... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O, to ja takiego jeża zrobię ze Smykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysły! Podziwiam za mega wyobraźnię:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłam te gożdziki - i to nakładanie do owali i jeż - no super! Dziękuję za inspiracje!!! W te mroźne dni, kiedy więcej czasu się spędza w domu, jak znalazł. :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...