czwartek, 25 czerwca 2009

kostka

... całkiem niedawno, mama Weroniki podpowiedziała nam fajny pomysł na zabawę edukacyjno-ruchową. Oczywiście postanowiliśmy go zrealizować. Jest to kostka zrobiona z pudełka oklejonego białym papierem. Nasze pudełko było akurat po czajniku. Na każdej ściance napisałam cyferkę i narysowałam odpowiednią do cyferki ilość rzeczy. Na koniec pokolorowaliśmy wszystkie obrazki.
... z taką kostka można się uczyć cyferek, liczyć obrazki oraz bawić się na przykład tak: rzucamy kostką i w zależności od tego ile oczek wypadnie to tyle razy wykonujemy jakąś czynność, na przykład skaczemy na jednej nodze, klaszczemy, robimy przysiady itp. Myślę że jest to bardzo fajna zabawa ruchowa dla dzieciaków. Antek najbardziej lubi skakać jak żabka :) A Hania używa jej jako podpórki do stawania, bo ostatnio jest to jej ulubione zajęcie :)
Oto kostka:

MARYSIA RODZAJE CUDEŃKA !!!
... a Marysia rozdaje kolorowe wspaniałości :)
TU jest jej sklepik z pięknymi cudeńkami

5 komentarzy:

  1. Ojejku, ale śliczna ta kostka, muszę córci też taką zrobić :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z tą kostką.
    dziękuję za odwiedziny i komentarz:), zapraszam ponownie:)
    moja córka też ma na imię Hania:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I znowu znalazłam tutaj kolejny, świetny pomysł na zabawę z moimi Szkrabami...
    jedno mnie martwi, jak długo taka kostka wytrzyma przy moimi Kostku, który aktualnie wszystko namiętnie psuje...
    a właściwie sprawdza jak coś jest zbudowane!
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. ...no właśnie :) u nas wytrzymała tydzień :) a potem przybrała już inny kształt, ale nadal można jej używać do rzucania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykorzystałam pomysł, tylko na kostkę nakleiłam obrazki i wierszyki z pokazywaniem. Mikołaj rzuca kostką i bawimy się wierszykiem, który nam wypadnie :)
    Mikołaj ma 2,5 roku. Gosia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...